Rosz Malieyana: Happy Our Anniversary..Sayang Awak!!

18 March 2015

Happy Our Anniversary..Sayang Awak!!









اَلْحَمْدُلِلّهِ

Genap 4 tahun usia perkahwinan aku bersama cik somi tercinta yang sangat aku hormat,sanjung & sayang !



I Luv U So Much..

Banyak dugaan & rintangan & halangan kita sepanjang perhubungan kita menjadi suami isteri…

Memang banyak kan! Tapi Allah pemberi yang TERHEBAT buat aku kerana kurniakan suami yang sangat baik..;-)

Secara jujurnya..hubungan perkenalan kami bukanlah lama seperti org lain yang bercinta bertahun2..
Bagai nak rak! Tapi x jadi..

semua tu ketentuan Allah yang kita tidak ketahui..samalah dengan aku…

Dipertemukan tanpa disangka & jangka..

Semuanya RAHSIA ALLAH سُبْحَانَ اللّهُ  sangat manis!

Terima Kasih Allah…








Semoga hubungan kami berkekalan hingga ke jannah…
Dan aku doakan juga agar dikurniakan ‘adik’ untuk Hadif..hihi.



Umo pun dah makin meningkat… now, I am 30!! 
Umo cik somi pun dah 33 thn!!..hihii ( sori..saje kantoikan umo abg..hihi )

Semoga kita menjadi ummi + abah  yang baik untuk anak kita...

Semoga tahun ni juga diberikan kejayaan untuk kita dalam mengusahakan perniagaan kita…





Happy  ANNIVERSARY!!


2 comments: